Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 12:52:52 +0300

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/11023 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Aruküla, 80 Heltermaa-Kärdla-Luidja 
tee// Pühalepa küla, 12102 Hilleste-Hellamaa tee// tee// Männituka// Vana 
maantee// Suuremõisa küla, 12103 Suuremõisa tee// Valipe küla, Kenderi 
(Heltermaa sadam elektriauto laadija peakaitsme suurendamise tööprojekt) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekt vajab teie kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26987169>  (menetlus nr: 
430609), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (HECTOR MANUEL JIMÉNEZ OTERO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister